Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Będą zmiany na fotelu prezesa Tesco?

Autor: The Thelegraph 14 kwietnia 2014 18:11

Były prezes firmy Dixons, John Browett oraz szef działu produktów higieny osobistej w Unileverze Dave Lewis są wymieniani jako potencjalni kandydaci na stanowisko prezesa Tesco. Obecnie jest nim Philip Clarke jednak najwięksi udziałowcy Tesco mogą rozważać odsunięcie go z tej funkcji - informuje The Telegraph.

Spółka w tym tygodniu ma ogłosić wyniki, w których spodziewany jest spadek zysku o 6 proc., do 3,24 mld funtów. To efekt spadającej sprzedaży na rodzimym rynku brytyjskim oraz w oddziałach zagranicznych. Byłby to drugi rok z rzędu, w którym Tesco pokazałoby spadek wyników, po uprzednim 20-letnim okresie wzrostów. Rok temu spadek wyniósł 13 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Waldemar Razik 2014-04-15 14:40:28

    Tesco niestety dało się podejść konkurencji i zatraciło swój charakter lidera. Nie jest ani najtańsze (ludzie teraz wliczają czas i koszt dojazdu) ani różnorodne (wszyscy już mają chińszczyznę). Charakter międzynarodowy oferty pokazuje Lidl czy Biedronka.



    A Tesco? Reklama Heńka może była fajna, ale gdy się skonfrontuje ten obraz z doświadczeniem klienta w sklepie, w interakcji z umęczonymi pracownikami. To marka Tesco jest raczej mało spójna.



    Tesco szuka swojej szansy i pewnie ją znajdzie -- jak to mawiał Sir Terry Leahy "ludzie są tutaj kluczem"

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.