Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

belVita stawia na marketing rekomendacji

Autor: pr 3 marca 2016 14:20

belVita stawia na marketing rekomendacji Fot. Mondelez Polska

Producent pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska SA) rozpoczął kolejny etap kampanii WOM. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska. W całej kampanii weźmie udział 22 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona jest na trzy etapy. W pierwszym zadaniem agencji było wsparcie konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”. W tym celu stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”, do której zaproszono 22 tys. ekspertów, z 360 tysięcznej społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji konkursu, była również edukacja.

W drugiej części kampanii, która wystartowała na początku lutego, bierze udział 2,5 tys. ambasadorów Streetcom. Ich zadaniem jest zbudowanie buzzu wokół produktów, które otrzymali w paczkach ambasadorskich. Trzeci etap kampanii rozpocznie się na wiosnę. Weźmie w nim udział kolejny 1 tys. ambasadorów, i będzie to kontynuacja działań z poprzednich etapów.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki jako idealnego produktu na śniadanie.

Agencja estymuje zasięg kampanii na poziomie 2,5 mln.

 

 

 

 

 

 

 



 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.