Bezpłatne zwroty dla klientów NEO24.pl w placówkach Poczty Polskiej

Autor: dlahandlu.pl 5 kwietnia 2016 10:03

Poczta Polska nawiązała strategiczną współpracę ze sklepem internetowym NEO24.PL w zakresie przyjmowania bezpłatnych zwrotów towarów w placówkach pocztowych. To pierwsza w Polsce tak duża umowa na zwroty, które są bezkosztowe dla klientów segmentu eCommerce.

Klienci NEO24.PL już od 5 kwietnia mogą za darmo zwrócić produkty do 30 kg (małe AGD, RTV, IT). To efekt jedynej w takiej skali umowy na darmowe zwroty produktów w Polsce pomiędzy NEO24.PL i Pocztą Polską. Klienci na darmowy zwrot mają 14 dni. Nowa usługa jest bardzo prosta i wygodna. Wystarczy przynieść do najbliższej placówki Poczty zapakowany produkt i poinformować pracownika o chęci zwrotu paczki do NEO24.PL, Klient dostanie wtedy naklejkę, na której wpisze swoje dane. Poczta Polska dzięki umowie z NEO24.PL odeśle za darmo paczkę do sklepu.

– Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży on-line w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży eCommerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów. Standardem staje się także darmowy zwrot oferowany przez e-sklepy, tak jak ma to miejsce w NEO24.PL – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej.

Zgodnie z ustawą z 30.05.14 r. o prawach konsumenta klient sklepu internetowego może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu zwrotu towaru. Współpraca sklepu NEO24.PL z Pocztą Polską pozwala na zaoferowanie lepszych, niż przewidziane w ustawie, standardów obsługi.

Umowa jest efektem dotychczasowej współpracy NEO24.PL i Poczty Polskiej w obsłudze dostaw. Już w grudniu 2015 r. ponad połowa kupionych produktów w NEO24.PL była dostarczona przez Pocztę Polską. Nowa umowa może przyczynić się do wzrostu liczby klientów NEO24.PL oraz ilości paczek, które dostarczy Poczta Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2016-04-08 10:50:48

    Poczta Polska w ogóle się rozwija. Teraz nawet zrobiła się sklepem ecommerce :D postawiła sklep na home.pl i prowadzi sprzedaż swoich produktów/uslug przez internet:

    centrumsprzedawcy.pl/poczta-polska-ecommerce-czyli-koniec-z-konserwatywnym-podejsciem/



    Fajnie fajnie, Poczta zdała sobie w końcu sprawę że nie jest monopolistą :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.