Biedronka chce być obecna w mediach społecznościowych

www.portalspozywczy.pl 27 lutego 2014 16:30

Sieć dyskontów Biedronka, do tej pory nieobecna na portalach społecznościowych, planuje taki ruch. Rozważa też wprowadzenie płatności kartami, gdy obniżą się koszty transakcyjne - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

- Przygotowujemy się od pewnego czasu, żeby pojawić się w mediach społecznościowych i proszę się spodziewać, że w nieodległej perspektywie się pojawimy - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnycyh Jeronimo Martins Polska.
- Przyglądamy się też wprowdzeniu płatnościom kartami i tylko koszty transakcyjne ograniczają nas przed wprowadzeniem tego rozwiązania, jednak istotne zmiany jakie są planowane od 1 lipca mogą też zmienić nasze podejście w tym temacie - dodaje.
Koszty obsługi transakcji kartowych w Polsce należą do najwyższych Europie i wynoszą średnio 1,3 proc. wartości transakcji.
Jednak zgodnie z ustawą o usługach płatniczych, która weszła w życie 1 stycznia 2014 roku, tzw. opłata interchange (podstawowa część opłaty ponoszonej przez akceptantów (sprzedawców) przy przyjmowaniu transakcji kartami płatniczymi) spadnie od 1 lipca 2014 roku i maksymalna stawka tej opłaty wyniesie 0,5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.