Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka chce podbijać rynek promocjami tematycznymi

Autor: wp.pl 4 stycznia 2014 16:02

- Udaje nam się utrzymywać tempo wzrostu, co w dużej mierze wynika z pracy nad rozwiązaniami skierowanymi do klientów, którzy szukają oszczędności - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka w wywiadzie dla wp.pl.

Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka, twierdzi, że w Polsce wskaźniki wzrostu gospodarczego idą w górę. - Jednak skala tego wzrostu jest na tyle mała, że nie przenosi się bezpośrednio na inne ważne wskaźniki. Przykładem jest poziom bezrobocia, który pozostaje praktycznie na tym samym poziomie a jest to kluczowy czynnik dla decyzji podejmowanych przez konsumentów - dodaje.

Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że cena dla klientów stała się jeszcze bardziej istotna. - Konsumenci poszukują wyrazistych ofert opartych na atrakcyjnej cenie. Uzupełnienie naszej oferty codziennie niskich cen o takie okazje jest efektem dostrzeżenia tych oczekiwań. Poza tym rozwijamy formułę akcji tematycznych, w naszych okresowych ofertach pojawiają się innowacyjne pomysły. Ostatnie przykłady to oferta win medalowych czy propozycja sukienek wieczorowych zaprojektowanych przez młodych polskich projektantów z ASP w Łodzi. Tego typu akcje na pewno będziemy kontynuować. To jest to, czym chcemy nadal zaskakiwać naszego klienta - zapewnia Tomasz Suchański.

Jeronimo Martins planuje uruchomić w Polsce nowy format sklepów. Zmodyfikowane Biedronki mają opanować duże miasta, gdyż trudno znaleźć tam lokale o powierzchni ok. 700 mkw., więc zdecydowano, że dyskonty się skurczą. Nowe sklepy mają mieć nawet mniej niż 200 mkw. Jeronimo Martins chce wejść w rynek convenience, czyli małych sklepów do których wpadamy po szybkie zakupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.