Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka i Lidl znów królują w wydatkach na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pllu.pl 2 lutego 2015 09:50

Z końcem stycznia sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę w telewizji. Według danych firmy Nielsen (za okres 19 - 25.01.2015) Biedronka przeznaczyła na ten cel 4 798 482 zł, a Lidl - 3 878 710 zł. Tym samym obie sieci zajęły 1 i 2 miejsce wśród TOP 10 brandów z największymi wydatkami.

W zestawieniu nie znalazła się natomiast marka Media Expert, która w ostatnim czasie przeznaczyła sporo funduszy na reklamę telewizyjną.

W omawianym czasie na reklamę żywności wydano łącznie 48 389 338 zł. Wydatki podano według oficjanych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alonso 2015-02-07 18:41:45

    Co Wy gadacie? Po prostu nie zakończyli kampanii, przecież nadal puszczają reklamy. W zestawieniu są zakończone kampanie reklamowe.

  • lolo 2015-02-06 20:57:56

    Myślę, że to celowe działanie... teraz próbują wyciszyć info o ich reklamie i to, że ich zjeżdżali artykułami.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.