Biedronka łączy innowacje i tradycję! Jedyny taki sklep ruszył w Warszawie (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2018 09:42

Biedronka łączy innowacje i tradycję! Jedyny taki sklep ruszył w Warszawie (galeria) fot. Biedronka

U zbiegu Al. Jerozolimskich i ul. Kruczej, w budynku Centralnego Domu Towarowego znanego jako DH Smyk, od 20 września działa sklep Biedronka. Placówka została urządzona w układzie 2.0, przy jednoczesnym zachowaniu elementów stylizowanych na dawny wystrój. W tym formacie działają już wszystkie Biedronki w Warszawie, poza najmniejszymi placówkami sieci.

Sklep zlokalizowany na poziomie –1 ma 781 mkw. powierzchni sali sprzedaży.

- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu ma sprawiać wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Smyku. Sieć czeka obecnie na koncesję na alkohol.

Nowy układ Biedronki przewiduje szeroką promocję marek własnych sieci na ścianach i plakatach wewnątrz sklepu, a także ujednolicony system zamieszczania cen według odpowiedniego oznaczenia kolorystycznego dla ułatwienia identyfikacji poszukiwanych artykułów. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep został wyposażony w 5 kas zwykłych i 4 kasy samoobsługowe. Takie kasy są w 8 sklepach Biedronki, w tym w 1. w Gdańsku i 7 w Warszawie. W tych placówkach 30-40 proc. paragonów przechodzi właśnie przez kasy samoobsługowe.

Sklep ma szersze alejki zakupowe. Za linią kas klienci mają do dyspozycji strefę do pakowania, wyposażoną w ławki. - W tej lokalizacji zastosowaliśmy także szereg innowacyjnych narzędzi, np. system komunikacji głosowej, informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu, czy system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty. Takie rozwiązania ułatwiają zakupy  – mówi Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego sieci Biedronka. Ekrany zamiast papierowych folderów pozwalają sieci na stosowanie spersonalizowanych ofert marketingowych i cenowych dla danej placówki. Dodatkowo klienci posiadający kartę lojalnościową dostają spersonalizowane komunikaty związane z ich preferencjami zakupowymi.

  • iuopuo 2018-09-24 17:17:56

    precz ze stonką fuj i to w takiej lokalizacji

  • nn 2018-09-24 08:55:15

    i macie już Polaczki swój tradycyjny , narodowy sklep, trochę portugalski, ale który dzisiaj to wie? wystarczy spytać, czyja jest biedronka...jak to czyja? , nasza, polska, a nawet jak wie, ze nie polska to przecież 90% produktów pochodzi od polskich producentów, nieprawdaż? pytanie jeszcze, który to jest ten polski, ten, co ma w Polsce fabrykę, czy ten co ma w nazwie oddział Polska, jak ten ludem tubylczym łatwo sterować, nie ma się co dziwić, że żyjemy w państwie kolonialnym, lata pracy nad narodem zrobiły swoje!

  • spostrzegawczy konsument 2018-09-20 18:02:58

    A logo nie mogło być metalowe albo jednokolorowe, tak jak w sklepach które znajdują się w centrach miast?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.