Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka medialnym liderem wśród sieci handlowych

Autor: pr 2 października 2013 10:27

Sieć Biedronka zwyciężyła w tegorocznej edycji rankingu Top Marka 2013 wśród sieci handlowych. Marka Biedronka okazała się liderem w swojej kategorii, zarówno pod względem liczby publikacji, jak i ich zasięgu oraz wydźwięku. Tegoroczną edycję rankingu przygotowano na podstawie analizy ok. 230 tysięcy tekstów prasowych z ponad tysiąca tytułów prasowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Analizie poddano wizerunek 50 marek z 10 branż najszerzej obecnych na łamach prasy w ciągu 12 miesięcy - od 1 lipca 2012 do 30 czerwca br. Marka Biedronka pojawiła się w tym czasie w blisko 4,5 tys. publikacji.

- Naturalnym jest duże zainteresowanie marką Biedronka, którą zna aż 98% Polaków. Jednocześnie, cieszy nas to, że w doniesieniach prasowych odzwierciedlane są nasze konkretne osiągnięcia - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

Jak informuje sieć, w analizowanym okresie dużo miejsca poświęcono działalności marketingowej Biedronki, w tym kampanii „My Polacy tak mamy". Popularnością wśród dziennikarzy cieszyła się również działalność z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, której przykładem może być wspólna akcja sieci Biedronka i Fundacji „Faktu". Kolejnym obszarem zainteresowania mediów były informacje dotyczące spraw korporacyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.