Biedronka: Modernizacja i zmiany layoutu w sklepach wpływają na ich atrakcyjność (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2018 10:11

Biedronka: Modernizacja i zmiany layoutu w sklepach wpływają na ich atrakcyjność (galeria) Szyld Biedronki w Łodzi, Fot. materiały prasowe JMP

- Działania modernizacyjne i zmiany layoutu wprowadzane w sklepach Biedronka wpływają na ich atrakcyjność, podkreślają jakość proponowanej oferty, a także podnoszą komfort zakupów odpowiadając na oczekiwania klientów. W bieżącym roku otworzyliśmy 46 nowych sklepów sieci Biedronka, a wyremontowaliśmy 150 według stanu na koniec września 2017 r. - podało naszej redakcji biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

 

Prace modernizacyjne obejmują najczęściej rozbudowę obiektów, dzięki którym możliwe jest powiększenie sali sprzedaży i wprowadzenie nowych działów. - Sklep zostaje odświeżony i dostosowany do obowiązujących wizualizacji. Jednocześnie, zmienia się wyposażenie sklepu oparte na zastosowaniu nowoczesnych technologii. Montowane jest oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze. Te ostatnie wykorzystują gazy przyjazne dla środowiska, takie jak gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mroźniczych – gaz propan. Biedronka jest jedną z pierwszych sieci handlowych, która zdecydowała się na wykorzystanie tych rozwiązań w takiej skali, co wiąże się ze znaczącymi nakładami - informuje sieć.

- Wprowadzamy również szereg rozwiązań mających na celu stałe podnoszenie komfortu zakupowego poprzez m.in. usprawnienie sposobu poruszania się po sklepie, czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Służy temu spójna komunikacja cenowa zarówno w odniesieniu do produktów spożywczych, jak i przemysłowych. Odpowiednie oznaczenia kolorystyczne ułatwiają identyfikację poszukiwanych artykułów: żółte etykiety odnoszą się do produktów znajdujących się nadal w ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”). Takie same oznaczenia stosujemy również w przypadku etykiet cenowych eksponowanych na dużej listwie cenowej dla ich jeszcze lepszej widoczności. Przy wejściu do sklepu ustawiliśmy ekspozytory z drukowanymi gazetkami, tak, aby klienci mogli od razu zapoznać się z aktualną ofertą - tłumaczy biuro prasowe Biedronki.

Dla zachowania jakości produktów i utrzymania ciągu chłodniczego w przypadku zakupu produktów mrożonych torby termiczne zostały umieszczone między zamrażarkami. - Na chłodziarkach znajdują się również koszyki z przyprawami niezbędnymi do marynowania mięs i ryb – tak, aby lista zakupowa była zawsze kompletna. Wszystkie tabliczki nad regałami sklepowymi zostały zamontowane pod kątem 90 stopni, dzięki czemu informacje są czytelniejsze dla klienta. Dodatkowo podświetlane ekrany ułatwiają odnalezienie poszukiwanych przez klienta produktów - podaje sieć.

  • gosc 2018-01-12 17:44:10

    Tak to chyba tylko w wybranych miastach albo na zdjęciach, u mnie w większości biedrodnek bajzel z towarem xD

  • Ela 2018-01-07 12:51:49

    Lepiej niech zainwestują w serwis sprzątający.

  • zirytowany klient 2018-01-06 14:16:18

    A ja poproszę więcej obsługi, z którą porozumiem się w języku polskim.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.