Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka na przedświąteczną reklamę wydała blisko 16 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 29 marca 2016 10:33

Biedronka na przedświąteczną reklamę wydała blisko 16 mln zł fot. za youtube.com

Według danych firmy Nielsen za okres 14-20 marca (tydzień przed świętami) Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji aż 15 918 504 zł. Tydzień wcześniej sieć wydała na ten cel 9 139 426 zł.

Wśród największych reklamodawców (TOP 10 brandów z największymi wydatkami) znalazły się również takie sieci jak: Lidl (6 962 370 zł w porównaniu do 6 337 500 zł w okresie 7-13 marca) i Carrefour (6 001 136 zł w porównaniu do 5 848 232 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Jak podawał portal press.pl według danych cennikowych Kantar Media sieci handlowe wydały od stycznia do października 2015 roku na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 1,14 mld zł. Najwięcej Lidl Polska, który zwiększył wydatki o 20,35 proc., do 442,4 mln zł. Mniej tylko od Lidla wydaje na reklamę Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka - 171,3 mln zł (sieć zmniejszyła wydatki o 29,13 proc.).

 

Czytaj również: Biedronka z pomysłem na wyprzedaż świątecznego asortymentu

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bobi 2016-03-30 07:22:28

    znika?? bo to sama chemia synku

  • Iza 2016-03-29 17:13:38

    Dziwi mnie,że tyle wydają na reklamy. Nie lepiej zejść z cen ? To najlepsza reklama

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,57

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.