Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka nie pracuje obecnie nad mniejszym formatem

www.portalspozywczy.pl 5 maja 2013 19:02

Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka, poinformował w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że Biedronka nie pracuje obecnie nad projektem małego sklepu typu convenience, jednak dodał, że "coś takiego może się w przyszłości pojawić".

Od kilku miesięcy przedstawiciele branży handlowej spekulują nt. możliwego uruchomienia przez Biedronkę małego sklepu convenience, nawiązującego konceptem do tego, co robi Żabka i Freshmarket.

Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zaprza tym informacjom, wyjaśniając, że obecny koncept sklepu Biedronka to w założeniu „sklep pełniący funkcję „convenience" w wymiarze bliskości, oferty artykułów zaspokajających codzienne potrzeby oraz wygodnych rozwiązań".

Dodaje, że „takiego projektu jak małe sklepiki Żabki nie ma". - Nie pracujemy nad taką kategorią sklepu. Oczywiście - zaznacza Tomasz Suchański - nigdy nie wykluczamy, że coś takiego może się w przyszłości pojawić.

I dodał: - Obecnie konsolidujemy nasz format, cały czas nad nim pracujemy i go ulepszamy. Traktujemy tę pracę, jako nasz priorytet.

Jednocześnie przypomniał, że w ramach sieci Biedronka działają niewielkie sklepy o powierzchni około 200 mkw. - Tak małych sklepów jest niewiele w skali naszej sieci, bo kilkadziesiąt, ale dowodzą naszej elastyczności - wyjaśnił Tomasz Suchański.

Jednocześnie sieć Biedronka testuje w małych miejscowościach - o czym pisał już portalspozywczy.pl - placówki partnerskie działające w systemie franczyzowym.

Przypomnijmy, że sieć Biedronka chce otworzyć w 2013 roku ok. 290 sklepów oraz dwa nowe centra dystrybucyjne, a w 2015 r. chce mieć 3000 placówek handlowych. Na koniec I kw. 2013 r. Biedronka miała 2145 sklepów, obsługiwanych przez 11 Centrów Dystrybucyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.