Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka nie zwalnia marketingowego tempa. Atakuje kolejną promocją

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2013 13:21

Nie milkną jeszcze komentarze po wykorzystaniu wizerunku aktora Daniela Olbrychskiego w kampanii sklepów Biedronka "My Polacy tak mamy...", a sieć startuje już z kolejną odsłoną promocji.

Nowa kampania pod hasłem „Sommelier poleca" wykorzystuje wizreunek Tomasza Kołeckiego - Majewicz, wielokrotnego Mistrza Polski Sommelierów, który rekomenduje wina w myśl zasady, że „dobre wino nie musi być drogie". W pierwszej połowie marca sommelier poleca portugalskie wina Regia Colheita.

Rekomendowane w kampanii wina będą wyeksponowane na najwyższych półkach i oznaczone specjalnymi zawieszkami. O aktualnie polecanych przez eksperta winach informować będą także plakaty rozwieszone w sklepach Biedronka.

Wina Regia Colheita reprezentują portugalski region Alentejo. Dostępne są w wersji białej i czerwonej w cenie 19,99 zł.

Kampania „Sommelier poleca" stanowi uzupełnienie stałego asortymentu win oraz festiwali win z Francji, Portugalii, Hiszpanii, Włoch i Nowego Świata.

Jak wynilka z danych AGB Nielsen Media Research przez dwa tygodnie lutego 2013 roku Biedronka wydała ok.12,2 mln zł na reklamę telewizyjną (ceny według oficjalnych stawek stacji telewizyjnych). Jak wspomniał na konferencji prasowej dyrektor generalny sieci Tomasz Suchański, Biedronka zamierza pozostawić wydatki reklamowe na wysokim poziomie, porównywalnym z 2012 rokiem.

W komentarzu do Rankingu Kondej Marketing czytamy, że Biedronka utrzymała pozycję lidera pośród sieci detalicznych w Polsce. - Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce być, supermarketem nie będzie, więc pozostaje wydawanie milionów na przekonywanie klientów, że Biedronka jest najlepsza - czytamy w komentarzu do Rankingu Kondej Marketing. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,21

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.