Biedronka: Nowe rozwiązania technologiczne pozwalają poznać nawyki zakupowe klientów

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2018 14:43

Biedronka: Nowe rozwiązania technologiczne pozwalają poznać nawyki zakupowe klientów Fot. Shutterstock

Sieć Biedronka analizuje dalsze możliwości wykorzystania nowych technologii w obszarze sprzedaży bezgotówkowej. Zdaniem przedstawicieli sieci, nowe technologie wpływają nie tylko na komfort zakupów klientów, ale także pozwalają poznać ich nawyki zakupowe.

Przypomnijmy, kasy samoobsługowe działają na razie w sześciu sklepach sieci Biedronka na terenie Warszawy i Gdańska.

- Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych wpływa nie tylko na komfort zakupów klientów, ale także pozwala poznać ich nawyki zakupowe, a jednocześnie wspiera pracę kasjerów. Na bieżąco analizujemy dalsze możliwości wykorzystania nowych technologii w obszarze sprzedaży bezgotówkowej i ich potencjał do rozszerzenia na większą liczbę sklepów  - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Biedronka testuje kolejny nowatorskie dla sieci projekt - oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi. Obecnie stoiska takie działają w 14 sklepach Biedronki, w tym czterech warszawskich.

Wprowadzenie oddzielnych stoisk z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi, działających w ramach jednego sklepu, to nowość w ofercie Biedronki. Sieć testowała tę usługę w 2014 roku, otwierając pilotażowe stoiska "Mięsny", jednak nie wprowadziła powszechnie tego rozwiązania.

Pod koniec września Jeronimo Martins przejęła pięć sklepów sieci Piotr i Paweł, w których zachowała delikatesowy element sklepu, oferując oddzielne lady z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi.

- To kolejny krok w konsekwentnym rozszerzeniu naszej oferty i będziemy uważnie śledzić, jak zareagują na to nasi klienci. Obecnie oddzielne lady mięsno-wędliniarskie funkcjonują w 14 sklepach naszej sieci na terenie różnych miast, w tym w 4 warszawskich. Cieszą się one dużą popularnością u naszych klientów – poinformowało nas biuro prasowe Jeronimo Martins.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,28

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.