Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka otwiera sklep w nowym formacie. Pierwszy Outlet rusza w Poznaniu

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2018 10:34

Biedronka otwiera sklep w nowym formacie. Pierwszy Outlet rusza w Poznaniu

Biedronka rusza z nowym formatem: outletem. Pierwszy sklep w tym formacie ruszy 12 lipca br. w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r. 390. Klienci znajdą tam m.in. produkty przemysłowe marek Hykker, Smukee, Hoffen, Gardenic, czyli sprzęt RTV i AGD, artykuły wyposażenia wnętrz, akcesoria do ogrodów oraz chemię gospodarczą i kosmetyki w cenach od 30 do 80 proc. niższych od standardowych. Od 2014 roku Biedronka prowadziła wyprzedaż asortymentu non food w sklepach z logo Towaroteka.

Outlet sieci Biedronka to nowy format sklepu, w którym oferowane będą pełnowartościowe produkty przemysłowe pochodzące z poprzednich kolekcji. Przeceny będą wynosić od 30 proc. do nawet 80 proc. 

Placówki pod szyldem Towaroteka działały od 2014 roku, jednak nie stanowiły odrębnej sieci sklepów rozwijanej w ramach struktury Jeronimo Martins Polska. W 2017 roku działało ich 8. Wówczas Biedronka informowała, że - Są to rozwiązania, które stosujemy od 2008 r., korzystające z koncepcji outletu i uruchamiane w okresie, w którym dysponujemy jeszcze prawem do nieruchomości - na przykład po zamknięciu lub przeniesieniu sklepu sieci Biedronka, który mieścił się wcześniej w ww. nieruchomości. W tym przypadku powierzchnia handlowa, pozostająca w naszej dyspozycji, służy zagospodarowaniu produktów przemysłowych (tzw. non-food), które pozostają po zakończeniu ofert specjalnych. Czasem takie artykuły są oferowane np. w ramach specjalnych namiotów przy sklepach, a tam, gdzie mamy taką możliwość - wykorzystujemy we wspomniany sposób nieruchomość do momentu, kiedy umowa, dająca nam prawo do dysponowania powierzchnią, dobiega końca. Tym samym rozwiązania pt. Towaroteka są dodatkowym sposobem na wykorzystanie powierzchni sprzedażowej i jednocześnie okazją, by zaoferować naszym klientom ofertę wybranych produktów przemysłowych - informowało wówczas biuro Jeronimo Martins Polska.

Obecnie sieć zdecydowała się na nową nazwę i oficjalny start projektu outletowego.

 

– Outlet Biedronki to zupełnie nowa propozycja dla klientów zarówno indywidualnych jak i hurtowych. W każdym tygodniu dodawane do oferty będą kolejne produkty nawiązujące tematycznie do aktualnego sezonu. Dzięki takiej formie sprzedaży niskie ceny, z których znana jest Biedronka, będą jeszcze bardziej atrakcyjne – mówi Jakub Klimczak, starszy manager sprzedaży w sieci Biedronka odpowiedzialny za sklepy w tym regionie.

Wśród aktualnych promocji znalazły się produkty takie jak: zestaw gamingowy master FX Hykker (składający się m.in. z klawiatury multimedialnej czy myszy optycznej) w cenie 24,99 zł/zest. (50% taniej), wyciskarka wolnoobrotowa do soków w cenie 149 zł/szt. (25% taniej), a także mop obrotowy z wiadrem w cenie 19,99 zł/zest. (50% taniej). Fani majsterkowania znajdą w outlecie narzędzia, które uzupełnią domowy warsztat, a także szeroką gamę produktów gospodarstwa domowego. Promocyjna oferta produktów obowiązuje wyłącznie w Outlecie sieci Biedronka w Poznaniu.
Kampania informacyjna dot. oferty pierwszego Outletu sieci Biedronka, prowadzona jest za pośrednictwem m.in. gazetek dystrybuowanych w sklepach Biedronka, na terenie Poznania, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz poprzez stronę internetową www.biedronka.pl/outletpoznan.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2018-07-13 15:11:12

    Ciekawe czy planują otwierać outlety w kolejnych miastach. Namioty się nie sprawdzają bo są za małe... i tylko na krótki okres ok 2tyg

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.