Biedronka poluje na lokalizacje po małych sieciach

Autor: Gazeta Wyborcza 18 września 2013 09:01

Biedronka poluje na lokalizacje po małych sieciach

Stale analizujemy wprowadzenie e-sklepu. Czynnie przyglądamy się rozwojowi tej formy handlu i nie wykluczamy uruchomienia kiedyś sklepu internetowego, ale na razie taki projekt nie jest u nas prowadzony - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka na łamach "Gazety Wyborczej".

Dyrektor podtrzymujemy plany rozwoju i deklaruje, że cały czas firma pracuje nad kolejnymi otwarciami. Dodaje, że po osiągnięciu 3 tys. placówki w 2015 r. dalej będzie to samo. - Nie ograniczamy swojego rozwoju i ekspansji w Polsce - mówi.

Biedronka skupi się na rozwoju organicznym, nie mamy większych planów przejęć. Poza tym - jak dodaje dyrektor Suchański - UOKiK nie będzie pozwalał przejmować dużych sieci. - Jest na rynku dużo mniejszych sieci, w dużym stopniu lokalnych, które rezygnują z określonych lokalizacji i w takich miejscach się pojawiamy. Czasami jest to grupa lokalizacji, od kilku do kilkudziesięciu sklepów - mówi.

Przykładem jest część lokalizacji przejętych od MarcPol. Z MarcPolem prowadzone są dalsze rozmowy, ale i one nie dotyczą przejęcia całej sieci, a tylko poszczególnych sklepów - czytamy w "GW".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.