Biedronka: Przechodzimy do trzeciej generacji marek własnych

Autor: Money.pl 25 stycznia 2017 10:19

Biedronka chce być jak Wedel, Coca-Cola czy iPhone. Sieć nie zamierza już sprzedawać produktów bez logo. Teraz chce mieć swoje brandy, które wywołują takie same emocje, jak największe marki świata. Podobnie robią inne sieci handlowe, które wkroczyły w kolejny etap rozwoju - czytamy w serwisie Money.pl.

- Przechodzimy do trzeciej generacji marek własnych - napisał o tym co się dzieje na rynku Joao Ramos na LinkedIn - cytuje Money.pl. Jak tłumaczył, parę lat temu kupowaliśmy dużo tańsze marki własne z napisem "ryż" czy "cukier". To była pierwsza generacja. Druga to kopiowanie bardziej wyrafinowanych produktów. Jeśli Polacy kupowali Ptasie Mleczko, to sklep robił Rajskie Mleczko w niższej cenie i podobnym opakowaniu. Trzecia generacja to już osobne marki należące do sieci handlowej, które nikogo nie kopiują, a tworzą swoją historię.

I tak, jak zauważa Money.pl, od kilku miesięcy w Biedronce kupimy z logo Hykker elektronikę, do sklepów niedawno weszła też pierwsza kolekcja ubrań Tom&Rose, a teraz właśnie zadebiutowała marka Smukee, pod którą sprzedawane będą akcesoria kuchenne. Na półce znajdziemy też produkty spożywcze z logo Plony Natury.

Nawet whisky z Biedronki ma swoją nazwę - Golden Loch. I choć niektórzy śmieją się z jej jakości, to whisky rywalizuje na półce z Johnnym Walkerem.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2017-01-25 13:52:58

    Typowe dla graczy, którzy budują wartość na swoich danych o klientach i lojalności tych klientów. Nie zdziwiłbym się gdyby za 1-2 lata (a może wcześniej) Biedronka zaoferuje też sprzedaż prądu do gospodarstw domowych - w usługi telekomunikacyjne już weszli. Im będzie więcej Kart Biedronka w użyciu tym większa baza danych i ciekawsze analizy do wykonania - czekamy na dalsze promocje z Kartą Biedronki ;-) aby dane mogły się kumulować .... pięknie to rozegrali ;-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.