Biedronka rezygnuje z jaj "trójek"

Autor: dlahandlu.pl 20 kwietnia 2017 08:55

Po deklaracjach o zaprzestaniu sprzedaży i stosowania jajek “trójek” znanych sieci
handlowych, takich jak Lidl, Kaufland, Aldi czy Netto, nadeszła pora na Biedronkę. Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, podjęła decyzję o rezygnacji ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego do roku 2025.

- Decyzja ta jest następstwem rozmów prowadzonych ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, które prowadzi kampanię “Jak one to znoszą?” poświęconą hodowli kur niosek w systemie klatkowym.
Chów klatkowy kur niosek należy do najokrutniejszych praktyk przemysłu hodowlanego.
Organizacje z całego świata przekonują sklepy i firmy gastronomiczne do wykluczenia ze
sprzedaży i przetwarzania jajek oznaczonych cyfrą “3” - poinformowała organizacja.

W wyniku rozmów prowadzonych przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki grupa Jeronimo
Martins dołącza do światowego trendu i zobowiązuje się wycofać jajka “trójki” ze swoich
sklepów, w tym polskiej sieci Biedronka, do 2025 roku.

- Ta decyzja to krok milowy dla poprawy warunków życia kur niosek w Polsce. Liczymy na to,
że kolejne sieci również zrezygnują ze sprzedaży i stosowania jajek pochodzących z chowu
klatkowego - mówi Klara Siemianowska, jedna z koordynatorek kampanii “Jak one to
znoszą?” Otwartych Klatek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7827

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.