Biedronka: Rocznie sprzedajemy około 11 mln książek

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2018 11:46

- Możemy już teraz powiedzieć, że akcja „Gang Słodziaków” spotkała się z niezwykłym zainteresowaniem naszych klientów. Pierwsze dane, które o tym świadczyły, napłynęły już po pierwszym dniu akcji. Okazało się, że zaledwie 47 minut od początku akcji wystarczyło, żeby pierwsza osoba kupiła Słodziaka. Także z samego rana, ok. godz. 6:00, kupiono książkę opowiadającą o przygodach Gangu - mówi Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A.

- O popularności Słodziaków świadczą też wpisy w mediach społecznościowych – nasi klienci bardzo chętnie dzielą się zdjęciami z ulubionymi maskotkami. Również filmiki związane z akcją na naszym kanale: www.youtube.com/SklepyBiedronka osiągnęły już ponad 6 mln wyświetleń, w tym najwięcej piosenka Słodziaków – blisko 2,5 mln po zaledwie 3 tygodniach akcji i skromnym wsparciu mediowym. Z dużą satysfakcją obserwujemy też, że nasi klienci chętnie sięgają po książkę o Słodziakach – w mediach społecznościowych bardzo często pojawiają się nie tylko jej zdjęcia, ale także recenzje - wyjaśnia Justyna Rysiak.

Menedżerka Jeronimo Martins Polska podkreśla, że książki są stałym elementem oferty Biedronki od 2009 roku i od tego czasu stały się jednym z wyróżników sieci na tle oferty rynkowej konkurencji. - Z każdym rokiem obserwujemy coraz większe zainteresowanie Polaków książkami, a w szczególności organizowanymi przez nas akcjami specjalnymi. Widząc ten trend, stale rozwijamy ofertę tytułów dostępnych w naszej sieci, wprowadzając na nasze półki zarówno klasyki literatury, jak i najnowsze bestsellery - dodaje.

- Kładziemy też duży nacisk na popularyzację czytelnictwa. Dzięki skali naszej sieci – ponad 2830 sklepom zlokalizowanym w ponad tysiącu miejscowości – mamy szansę dotrzeć z ofertą książek do większej liczby klientów. Dzięki tym staraniom tylko w ciągu ostatnich trzech lat sprzedawaliśmy rocznie średnio ok. 11 mln egzemplarzy książek. By popularyzować czytelnictwo, organizujemy także konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Do tej pory w ramach projektu ukazały się trzy tytuły: „Szary domek”, „Córka bajarza” i „Nieustraszony Strach na Wróble”. Sprzedały się one w ponad 130 tys. egzemplarzy. Aktualnie trwa czwarta edycja konkursu, której efekty poznamy już w listopadzie tego roku - mówi Justyna Rysiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.