Biedronka rusza z ofensywą reklamową. Wyprzedza Lidla w TV wydając prawie 10 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 22 stycznia 2019 09:59

Biedronka zwiększyła budżet reklamowy. Sieć po raz pierwszy od dłuższego czasu znalazła się na czele zestawienia brandów z największymi wydatkami na reklamę. Według wyliczeń Nielsena, w drugim tygodniu stycznia firma wydała 9 474 110 zł. Drugie miejsce zajął Lidl (7 657 580 zł), a siódme Rossmann (3 377 464 zł).

Przypomnijmy, tydzień wcześniej Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu. Lidl zajął wtedy piąte miejsce i wydał 4 448 080 zł .

Chociaż są to potężne sumy, to przypomnimy, że w okresie świątecznym Lidl wydał na promocję 95 mln zł; Biedronka o połowę mniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7617
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.