Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka rusza z "rodzinną promocją" - drugi produkt 50 proc. taniej

Autor: pr, dlahandlu.pl 30 czerwca 2016 14:50

Od 30 czerwca do końca roku, co tydzień, w sklepach Biedronka w ramach akcji promocyjnej w sprzedaży będzie dostępnych kilkadziesiąt specjalnie oznaczonych produktów spożywczych i przemysłowych. W sumie akcja obejmie ponad 500 artykułów. W pierwszym tygodniu, kupując jeden z oznaczonych produktów, drugi taki sam będzie można nabyć w cenie niższej o połowę.

W ramach promocji „Biedronka dla rodziny” prezentowanej w folderze „W tym tygodniu”, sieć oferuje klientom ponad 30 produktów, wśród których znalazły się takie kategorie jak: nabiał, wędliny, dania gotowe, napoje oraz przekąski i słodycze. Od 30 czerwca do 6 lipca br. lub do wyczerpania zapasów przy zakupie jednego z nich, drugi taki sam będzie można nabyć w cenie o 50 proc. niższej.

W kolejnych tygodniach roku w ramach oferty „Biedronka dla rodziny” prowadzone będą akcje promocyjne o różnych mechanizmach.

- Akcja jest jedną z wielu ofert, przygotowywanych cyklicznie przez sieć w odpowiedzi na oczekiwania klientów, którzy podczas codziennych zakupów szukają okazji, rabatów i chętnie korzystają z proponowanych obniżek cenowych - komunikuje Jeronimo Martins.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ..I.. 2016-07-04 16:54:35

    UOKiK = Urząd Ochrony Kolegów i Koleżanek



    jedyne co potrafią to bawić się na firmowych spotkaniach, a większość z ludzi którzy tam pracują trafia później m.in. do JMD.

    Wpiszcie sobie na linkedin UOKiK i zobaczycie ile nazwisk przewinęło się przez UOKiK i szybciutko trafiło do konkurencji tj. producentów i dostawców żeby tam służyć dobrą poradą.

  • Drobny Handlowiec 2016-07-04 01:51:04

    Czy Biedronka obniżając ceny produktów o 50 procent wykorzystując swa dominującą pozycję na rynku nie łamie przepisów Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów???.Co mają począć właściciele małych polskich sklepów w sytuacji gdy w żadnej hurtowni nie kupią w takich niskich cenach hurtowych tych produktów,a muszą przecież doliczyć jeszcze swoją ok.10 procentową marżę-więc ich ceny detaliczne na półce sklepowej będą o ok.20 procent wyższe niż te w Biedronce?Czy nie prowadzi to nieuchronnie do likwidacji reszty POLSKICH małych sklepów?Co na to Urząd Ochrony konkurencji i Konsumentów-czy pilnuje sumiennie przestrzegania Ustawy o Ochronie Konkurencji i Konsumentów.Co na to polski rząd który miał zacząć chronić małe i średnie polskie sklepy przed zagranicznymi wielkimi sieciami handlowymi a tymczasem dziwnie długo bo ponad 7 miesięcy ociąga sie z wprowadzeniem ratującego małe sklepy podatku???

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.