Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka stawia na centra miast

Autor: Onet.pl za Bloomberg News 16 listopada 2014 12:26

Jeronimo Martins musi zmienić model działania w Polsce, żeby dotrzymać kroku zmianom ekonomiczno-społecznym w naszym kraju - uważają przedstawiciele firmy. - Polska jest teraz bardziej zurbanizowana i taka też staje się Biedronka. A miejscy klienci wymagają rozszerzonej oferty - mówi Pedro Pereira da Silva, cytowany przez Onet za Bloomberg News.

Jak zapowiada szef Biedronki w Polsce, około 80 proc. z 300 nowych sklepów, jakie sieć zamierza otworzyć do 2017 roku, będzie się mieściło w centrach miast. Przeniesienie części działalności do małych sklepów położonych w centralnych punktach miast ma umożliwić Biedronce zrekompensowanie skutków pierwszej w Polsce fali deflacji od początku lat 80. ubiegłego wieku.

Jose Rito, analityk Banco BPI w Portugalii tłumaczy, że Biedronka chce mieć pewność, iż posiada odpowiednie sklepy dla centrów miast. Jego zdaniem, stary superdyskontowy format nie sprawdzi się w śródmieściach, gdzie klienci są bardziej wymagający. - Biedronka, jeśli chce odnieść sukces, musi otworzyć mniejsze sklepy z większą ofertą produktów i usług - tłumaczy analityk, cytowany przez Onet za Bloomberg News.

Wygląda na to, że Biedronka planuje iść drogą wyznaczoną przez dużych międzynarodowych graczy, takich jak Tesco czy Carrefour. Te dwie sieci w pierwszej kolejności otwierały hipermarkety, ale następnie rozszerzyły ofertę o mniejsze sklepy w centrach miast - podkreśla Jakub Krawczyk, analityk Raiffeisen Centrobank w Wiedniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Wioletta 2014-11-17 18:56:19

    Nie chcemy ich w centrach miast. Nie chcemy ich w ogóle!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.