Biedronka stawia na prestiżowe sklepy

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2018 11:25

Biedronka stawia na prestiżowe sklepy Na zdj. Biedronka w CDT w Warszawie. Czy tak będzie wyglądać placówka w The Warsaw HUB? Fot. materiały prasowe

W piątek, 16 listopada został otwarty nowy sklep Biedronka w Dębicy, przy ul. Kościuszki 36. Placówka odpowiada najnowszym standardom sieci i jest stworzona w koncepcie Biedronka 2.0. Ponadto, sieć otworzy swój sklep w kompleksie The Warsaw HUB powstającym na warszawskiej Woli.

Nowo otwarty sklep w Dębicy to 6. placówka sieci Biedronka. Sala sprzedaży placówki wynosi ok. 700 mkw. W sklepie działa 5 kas, w których można dokonywać płatności gotówką, kartami płatniczymi oraz BLIK-iem, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku. Placówka oferuje klientom przestronny parking, na którym przewidziano 76 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych.

– Placówka przy ul. Kościuszki została zaprojektowana według konceptu Biedronka 2.0. Oznacza to zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów: w sklepie wydzielane są odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, oznaczone zostają także moduły z artykułami promocyjnymi – mówi Rafał Pytko, starszy menedżer sprzedaży, odpowiedzialny za nowy sklep Biedronka w Dębicy.

Sieć wkrótce powiększy się o kolejną prestiżowa placówkę - właściciel Biedronki, firma Jeronimo Martins Polska S.A., podpisał z Ghelamco umowę na wynajem 1085 mkw. powierzchni usługowej w The Warsaw HUB na okres 10 lat z opcją przedłużenia do 15. Supermarket będzie się mieścił w handlowo-usługowym pasażu, który powstanie na poziomie -1 biznesowego kompleksu. Znajdą się w nim również restauracje, kawiarnie, drogeria, pralnia i inne lokale usługowe. Pasaż będzie mieć bezpośrednie połączenie ze stacją metra rondo Daszyńskiego.    

– Projektując The Warsaw HUB zależało nam na tym, aby jego innowacyjność opierała się nie tylko na najlepszych rozwiązaniach technologicznych i architektonicznych, ale również odpowiadała na współczesne potrzeby najemców. Sklep popularnej sieci Biedronka wpisuje się w naszą strategię stworzenia z The Warsaw HUB samowystarczalnego kompleksu biznesowego, który oferuje swoim pracownikom szeroki wachlarz usług i udogodnień – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

Biedronka dołączyła do stale powiększającego się grona najemców The Warsaw HUB. Do tej pory ulokowanie w nim swoich biur, hoteli bądź placówek zapowiedziały takie firmy i marki jak InterContinental Hotels Group, Standard Chartered czy Zdrofit. Obecnie ponad 1/3 powierzchni The Warsaw HUB jest już wynajęta bądź na jej najem podpisano listy intencyjne.

The Warsaw HUB to nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks trzech wieżowców, który powstaje w najdynamiczniej rozwijającej się części Warszawy, przy rondzie Daszyńskiego na Woli. Będzie się składał z trzech budynków: 86-metrowego obiektu hotelowego oraz dwóch 130-metrowych wież biurowych, które połączy wspólne pięciokondygnacyjne podium.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kamila 2018-11-16 23:48:24

    To będzie koniec biedronki. Sadze ze powinni zostać przy formatach w jakich byli. Większe nie jedna sieć wykończyły.

  • mat 2018-11-16 12:25:24

    a w Elbląskich sklepach syf nie z tej ziemi...

  • realista 2018-11-16 12:16:59

    Teraz menele będą mogli kupować najtańsze piwo w ładnym otoczeniu 2.0 XD

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    2,48

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6351

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.