Biedronka: Wina ze średniej półki mają największy potencjał sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 20 września 2011 13:38

Biedronka: Wina ze średniej półki mają największy potencjał sprzedaży

W sieci Biedronka nadal dominują wina w przedziale cenowym do 15 zł. Jest to element filozofii naszej firmy, zgodnie z którą oferujemy produkty najwyższej jakości w niskich cenach. Z myślą o dalszym rozwoju oferty win w sieci wprowadzamy dodatkowo do oferty także wina droższe, których cena wynosi 18 - 30 zł. Przewidujemy, że w najbliższych latach ten segment cenowy będzie się odznaczał najwyższym tempem wzrostu - mówi Tomasz Waligórski, dyrektor działu zakupów, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A

Zdaniem naszego rozmówcy, rynek win w Polsce całkiem dobrze radzi sobie w czasie spowolnienia gospodarczego i jako jedna z niewielu kategorii alkoholowych zachowuje pozytywną dynamikę.

- Tendencję wzrostową w tym segmencie widzimy również w sieci Biedronka. Obserwujemy ponadto stopniową zmianę preferencji klientów - coraz częściej sięgają oni po wina wytrawne. Oczywiście nadal wielkim powodzeniem cieszą się w Polsce wina "słodsze" tj. półwytrawne, półsłodkie i słodkie. Na wybory konsumentów wpływają również pory roku - na przykład w okresie letnim nasi klienci znacznie częściej sięgają po wina białe, a ostatnio także po wina lekko musujące typu Vinho Verde, Lambrusco - mówi Tomasz Waligórski.

- Dostrzegamy coraz wyższą świadomość i wiedzę klientów na temat win. Odpowiadając na ich rosnące wymagania, przygotowując ofertę coraz częściej skupiamy się na winach apelacyjnych - dodaje dyrektor działu zakupów JMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6722
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.