Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka wprowadza certyfikat MSC na produktach marki własnej w opakowaniach MAP

Autor: pr, dlahandlu.pl 1 grudnia 2016 09:51

Od 17 listopada br. w sklepach sieci Biedronka dostępne są wybrane ryby marki Marinero oraz Złota rybka z niebieskim znakiem MSC, czyli certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa. Biedronka podkreśla, że jest pierwszą siecią w Polsce, która wprowadza certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP.

W ofercie ryb oznaczonych niebieskim znakiem MSC, klienci sklepów Biedronka znajdą m.in. filet z dorsza atlantyckiego czy makrelę wędzoną na gorąco. Część proponowanych ryb takich jak: makrela wędzona - filet, makrela wędzona - tusza i łosoś pacyficzny - filet będzie dostępna na stałe w placówkach sieci Biedronka. Certyfikat MSC na opakowaniu oznacza, że ryba została złowiona w sposób spełniający rygorystyczne standardy zrównoważonego rybołówstwa MSC.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.