Biedronka wprowadza nową markę. Włoska agencja pomoże w promocji produktów

Autor: pr 7 lutego 2019 11:03

Z myślą o tych, którzy spragnieni są włoskich smaków, Biedronka wprowadza nową linię specjałów z Italii – GustoBello.

– GustoBello to nie tylko znane, wysokiej jakości włoskie smaki, ale także kilka wyjątkowych nowości. Warto zwrócić szczególną uwagę na szeroki wybór włoskich kolorowych makaronów, makaron trzyminutowy czy idealne do sałatek sery, takie jak buratta czy mascarpone z gorgonzolą. Przy tworzeniu tej linii współpracowaliśmy tylko z włoskimi producentami. Decydując się na współpracę z włoskimi dostawcami, mieliśmy pewność, że na linię GustoBello składać się będą w 100% autentyczne produkty z Italii – mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Linia GustoBello to blisko 20 oryginalnych włoskich produktów. Obok makaronów i serów, klienci znajdą w niej: prosciutto cotto, czyli gotowaną włoską szynkę, w cenie 5,99 zł/100g, pesto zielone i czerwone, antipasti di mare, czyli owoce morza z warzywami (14,99 zł/opak. 280g), ziemniaczane gnocchi, risotto z dodatkami, sosy pomidorowe, pastę do bruschetty (4,99zł/opak. 170g), oliwę z oliwek w cenie 17,99 zł/butelkę 500ml oraz ciastka Fior di Neve i Ferri di Cavallo za 5,99 zł/opak.150g.

Biedronka we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja Made in Italy na świecie – realizuje także kampanię promocyjną, której celem jest zwiększenie wśród Polaków znajomości włoskich produktów. Prowadzona jest ona w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych. Kampanię rozpoczyna spot reklamowy, zbudowany wokół polsko-włoskich haseł „Bardzo bene!” i „Molto smacznie!” oraz charakterystycznych dla Włochów gestów, wyrażających zachwyt nad spożywanym posiłkiem. Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Ja... 2019-02-08 08:56:31

    Niech się lepiej zajmą tym co mają bo ledwo mieści się to na sali sprzedaży a nie wprowadzanie nowych produktów które nie wiadomo gdzie upchnac .Czy firma Jeronimo tego nie widzi ??To nie jest komfortowe robić zakupy w takim chaosie.Polki z towarem są tak wysoko ze ja jako osoba wcale nie niska nie jestem w stanie sięgnąć a co dopiero ktoś niski.No ale tak trzeba wprowadzać cały czas NOWE NOWE NOWE ale o stare nikt nie jest w stanie zadbać. ..

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,80

  • Min

    1,44

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 836

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 431979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.