Biedronka wprowadziła do sprzedaży ponad 200 produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl na podstawie esmmagazine.com 3 sierpnia 2016 12:04

Biedronka wprowadziła do sprzedaży ponad 200 produktów marki własnej Na zdj. produkty Pingo Doce, fot. za Jeronimo Martins

W pierwszej połowie roku Grupa Jeronimo Martins wprowadziła na portugalski i polski rynek 431 nowych produktów pod marką własną - podał serwis esmmagazine.com

Portugalska sieć supermarketów Pingo Doce wprowadziła 136 produktów marki własnej (odpowiadały one za 34,5% całkowitej sprzedaży produktów marki własnej). Sieć liczy obecnie ponad 400 placówek.

Recheio wprowadziło 48 nowych produktów (odpowiadały za 21% sprzedaży marek własnych). Recheio ma obecnie 39 sklepów.

W Polsce w sklepach Biedronka wprowadzono 247 nowych produktów pod własną marką, które stanowiły 44% całkowitej sprzedaży marek własnych.

Biedronka otworzyła w pierwszej połowie roku 40 nowych sklepów i ma ich już 2,693.

Przypomnijmy, sprzedaż Biedronki w pierwszej połowie 2016 roku wzrosła o 9,8 proc. w lokalnej walucie, napędzana głównie przez wzrost sprzedaży LfL na poziomie 8,8 proc. Sprzedaż sieci wyrażona w euro osiągnęła poziom 4,678 mld euro, czyli o 4 proc. więcej rdr.
Środki przeznaczone na inwestycje Grupy wyniosły 179 mln euro, z czego 42,6 proc. zostało zainwestowane w sieć Biedronka. Na 2016 rok Grupa planuje inwestycje na poziomie 550-650 mln euro, z czego 45 proc. zostanie przeznaczone na inwestycje w Biedronkę.

Skonsolidowana sprzedaż Jeronimo Martins osiągnęła w pierwszym półroczu poziom 6,958 mld euro, co oznacza wzrost o 4,7 proc. rdr. (9,1 proc. po stałym kursie wymiany walut).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klik 2016-08-03 13:53:24

    Dajcie już spokój z tym owadem.Rzy..ć sie już chce od tej kryptoreklamy Biedry.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,98

  • Śr

    8,06

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8016

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.