Biedronka, wzorem Lidla, wprowadza do oferty polskie wina

Autor: dlahandlu.pl 9 października 2018 10:50

Biedronka, wzorem Lidla, wprowadza do oferty polskie wina Fot. materiały prasowe

Biedronka wprowadza do oferty wino półwytrawne białe i czerwone Polonez, stworzone specjalnie dla sieci we współpracy z rzeszowską winnicą Łany i enologiem Piotrem Stopczyńskim. Dzięki temu po raz pierwszy polskie wino będzie tak szeroko dostępne - od 8 października można je kupić w blisko 900 sklepach sieci Biedronka w cenie 29,99 zł.

- Polskie wina cieszą się coraz większym zainteresowaniem, coraz częściej możliwa jest również uprawa winogron w naszym kraju, czego dowodem są kolejne polskie winnice. Z myślą o naszych klientach, wspólnie z rzeszowską winnicą Łany, skomponowaliśmy wino półwytrawne w wersji białej i czerwonej oraz wybraliśmy dla niego nazwę Polonez, która nawiązuje do  polskiej kultury i tańca, czyli przyjemnej formy spędzania czasu w wesołym towarzystwie – mówi Marek Szach z działu zakupów Biedronki, odpowiedzialny za kategorię win.

Winnica Łany powstała w 2007 roku w Rzeszowie, zajmuje obecnie 1,5 ha. Jest położona na południowo-zachodnim stoku góry. Na wysokości od 260 do 280 m n.p.m. na trzech tarasach posadzono ok. 7500 krzewów winorośli wielu odmian.  Właściciel winnicy Bogdan Kasperek cieszy się ze współpracy z siecią Biedronka.

- Uważam, iż polskie wina powinny być oferowane w szerszym obrocie i w bardziej przystępnych cenach niż obecnie. Jest to jedyna droga do promocji polskiego wina i polskiego winiarstwa. Stworzenie wina Polonez dla sieci Biedronka i jego dostępność w całym kraju to milowy krok w tym kierunku. Jestem przekonany, że to półwytrawne wino z prostą etykietą, wyróżnione medalem przez specjalistów od wina, trafi w gusta Polaków – stwierdza Bogdan Kasperek.

 Wino białe Polonez pochodzi z odmian: seyval blanc, johaniter, jutrzenka. Zawartość alkoholu wynosi 12%  Wino czerwone Polonez, stworzone z odmian: regent, cabernet dorsa i cabernet cortis, zawiera 12% obj. alkoholu.

Współpraca z winnicą Łany to kolejny przykład promowania rodzimych produktów przez Biedronkę. Sieć współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami, od których w 2017 roku pochodziło aż 92 proc. wszystkich artykułów dostępnych w ofercie Biedronki.

Największy konkurent Biedronki, Lidl, od kilku współpracuje z kolei z krakowską winnicą Srebrna Góra, która produkuje dla sieci wino Polka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • cdc 2018-10-09 19:21:17

    Polska osiągneła już dno dna. Polski już dawno nie ma.

  • Sklepikarz 2018-10-09 15:35:47

    Oni wszystko kopiują od lidla, nie wspierają polskich rolnikow jak lidl w czasie suszy

  • david 2018-10-09 15:27:56

    Dear KRIS...nijak się ma szacunek Państwa ( nota bene przypomnę iż Państwo to my-obywatele !) do jakości i ceny wina. Modne słowo SUWEREN to MY-Obywatele...przynajmniej przed a nie po głosowaniu !

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.