Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka zapłaci 500 tys. zł opłaty audiowizualnej?

Autor: Fakt.pl 17 maja 2016 11:07

Nowy abonament będzie bowiem dołączany do rachunków za prąd. Sieci sklepów, będą musiały zapłacić 180 zł rocznie od każdej placówki. W przypadku niektórych, kwota jest niebotyczna - podaje Fakt.pl.

PiS cały czas pracuje nad ustawą o mediach publicznych. W obecnym kształcie przepisy zakładają, że opłata audiowizualna będzie płacona od każdego licznika prądu. Portal „Onet.pl" obliczył, ile w ciągu roku za nowy abonament zapłaci Biedronka i inne przedsiębiorstwa.

Jako że opłata nie jest związana z tym, czy ktoś posiada odbiornik telewizyjny czy nie, koszty poniosą także sklepy, w których telewizji nie uświadczymy. Biedronka co miesiąc będzie płacić abonament za 2600 sklepów. W skali roku wyniesie to 468 tys. zł, czyli prawie pół miliona. Sieć stacji benzynowych PKN Orlen posiada 1760 placówek, oznacza to, że przez rok odda do budżetu ponad 316 tys. zł.

Więcej na Fakt.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.