Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka zastanawia się nad poszerzeniem asortymentu o żywność ekologiczną

Autor: Puls Biznesu 9 lipca 2014 10:38

Jak poinformowało biuro prasowe Jeronimo Martins, właściciela Biedronki, sprawdzany jest potencjał produktów bio. Zazwyczaj firma najpierw wprowadza produkt w ramach testów, a w razie pozytywnych wyników rozważa jego wprowadzenie do stałej oferty. Dodaje, że dotychczas wprowadzone czasowo produkty bio "spotkały się z uznaniem klientów" - - pisze "Puls Biznesu".

Dla producentów to jasny sygnał, że rynek jest perspektywiczny i warto w taką produkcję inwestować. Z kolei zdaniem ekspertów z branży, ekożywność w Biedronce mogłaby być dużo tańsza, między innymi dzięki świetnie zorganizowanej logistyce sieci. Z drugiej strony, obecność produktów bio w dyskoncie nie wpłynęłaby negatywnie na rynek sklepów specjalistycznych - ich oferta jest tam bowiem dużo bogatsza.

Sprzedaż produktów ekologicznych w Polsce to 0,2 procent całego rynku żywności, jednak dynamicznie się rozwija. Obecnie wartość rynku to 700 milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Martin 2014-07-10 10:06:32

    i będzie BioDronka

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.