Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biedronka zwiększa asortyment, Lidl usuwa z półek produkty słaborotujące

Autor: wyborcza.biz 28 września 2016 11:20

Biedronka zdeklasowała Lidla pod względem liczby towarów na półkach. W ciągu ostatniego roku zwiększyła asortyment o 10 proc. Lidl swój zaś ograniczył - czytamy na wyborcza.biz.

Jeszcze półtora roku temu przeciętna Biedronka miała ok. 1,2 tys. produktów. Teraz ma ich ponad 2,3 tys. Jak wynika z analiz instytutu badawczego ABR SESTA, w ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyła asortyment o jedną dziesiątą.

Kiedy Portugalczycy seryjnie dostawiali nowe towary, kierownictwo niemieckiej sieci Lidl wyrzucało te, które sprzedawały się najsłabiej. W sumie jej oferta skurczyła się w porównywalnym okresie o 5 proc. - podaje wyborcza.biz.

Sebastian Starzyński, prezes ABR SESTA twierdzi, że obie sieci mają zupełnie inne strategie.

- Biedronka prowadzi bardzo intensywną wymianę asortymentu, co musi być dość skomplikowane z punktu widzenia logistyki. Szybko zmieniający się asortyment daje klientom poczucie, że zawsze mogą znaleźć coś nowego w sklepie - mówi w rozmowie z wyborcza.biz.

Więcej na wyborcza.biz

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.