Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Big Star chce przyciągnąć klientów nowym wystrojem sklepów

Property News 2 kwietnia 2013 13:03

Nowe aranżacje w sklepach marki Big Star mają unowocześnić salony i przyciągnąć klientów.

"Authentic'" to nazwa nowej koncepcji aranżacyjnej sklepów marki Big Star. Nieco surowy wystrój wnętrza w zamyśle właścicieli nawiązywać ma do początków produkcji dżinsów i kojarzyć z produktami marki, jako odzieżą o klasycznym kroju, jednocześnie nowoczesną z oryginalnym wykończeniem.

Nowy wystrój posiada otwarty na początku marca w CH Europa Centralna w Gliwicach najnowszy sklep tej sieci. Jak informują przedstawiciele sieci, "w wyposażeniu sklepów funkcjonują teraz trzy koncepty meblowe - BLACK JET, BERLIN i najnowszy AUTHENTIC. Nowo otwierane sklepy realizowane są w konceptach BERLIN i AUTHENTIC, a czynnikiem decydującym o modelu jest lokalizacja sklepu i jego zakładany potencjał ".

Przeczytaj także:

Docelowo Big Star zamierza ujednolicić wystrój swoich salonów, wprowadzając w nich styl Authentic. Różnica aranżacji widoczna będzie jednak w zależności od zastosowania jednego z dwóch wariantów kosztowych - pełnego lub uproszczonego.

W tym roku sieć otworzy w Polsce cztery kolejne sklepy w nowych aranżacjach

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.