Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Biznes spożywczy Amazon.com coraz bliżej polskiej granicy

Autor: PlanetRetail/Bild 21 lutego 2014 16:19

Firma Amazon, największy detalista internetowy, coraz mocniej inwestuje w biznes spożywczy online. Od sześciu lat w kilku amerykańskich miastach rozwijany jest koncept AmazonFresh, dostarczający klientom świeże produkty, takie jak jajka, truskawki i różne gatunki mięs. Amazon wykorzystuje do tego swoją sieć ciężarówek i samochodów dostawczych. Jak informuje portal Planet Retail powołując się na "Bild", wiele wskazuje na to, że koncept AmazonFresh we wrześniu tego roku zacznie być testowany w Niemczech i Austrii.

AmazonFresh póki co działa w Seattle, Los Angeles i rejonie Zatoki San Francisco. "Bild" spekuluje, że koncept w najbliższym czasie zacznie być testowany w minimum czterech miastach w Niemczech i Austrii, a nawet "sąsiadujących z nimi krajach". Portal Planet Retail spodziewa się, że AmazonFresh wystartuje w Berlinie oraz Kolonii.
Zdaniem Billa Bishopa, znanego konsultanta i analityka rynku handlu detalicznego, Amazon może długofalowo celować w uruchomienie konceptu AmazonFresh aż na 40 rynkach.
Przypomnijmy, Amazon w najbliższym czasie planuje zatrudnić w Polsce 6 tys. osób. W okolicy Wrocławia i w Poznaniu powstać jeszcze w 2014 roku mają trzy olbrzymie centra logistyczne (kolejne dwa centra powstają w Czechach). Docelowo amerykański gigant e-commerce chce przenieść z Niemiec dystrybucję swoich towarów i będzie stąd obsługiwał znaczną część Europy Zachodniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,33

  • Min

    8,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.