Blisko 1,2 mln uczestników programu POLOkarta

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2019 09:28

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, sieć supermarketów wydała blisko 1,2 mln kart.Każdego miesiąca sieć wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych kart.

W ostatnim czasie z zarządu Polomarket wykreślono trzech członków zarządu: Anitę Tołysz, Jarosława Brudnickiego i Bartosza Pietruszkę. Z kolei Piotr Szmyt od kilku miesięcy z powodów osobistych, zawieszony jest w czynnościach członka zarządu (do 29 marca 2019 roku). Oznacza to, że po tych zmianach w zarządzie zasiada tylko Marcin Sowa, prezes spółki.

Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach.

- Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza POLOkarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań, nasz program musi być innowacyjny. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu nasi klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu w POLOmarkecie.



POLOmarket miesięcznie odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,90

  • Śr

    9,63

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6883
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.