Blue City odpowie na zakaz handlu większą ofertą rozrywkową

Autor: dlahandlu.pl 4 lipca 2018 09:45

Blue City odpowie na zakaz handlu większą ofertą rozrywkową Blue City w Warszawie, Fot. materiały prasowe

Blue City inwestuje w ofertę rozrywkową i gastronomiczną, by zminimalizować wpływ zakazu handlu na biznes.

Pod koniec roku Blue City wzbogaci się o kino z 8 salami projekcyjnymi i około 900 fotelami, które będzie pierwszym obiektem Heliosa w Warszawie.

Blisko 5000 m2, dotychczas wykorzystywanych na cele biurowe zajmie niemiecki operator fitness klubów, firma Fit/One, dla którego będzie to debiut na polskim rynku.

Na jesień zaplanowano inaugurację odmienionej, jednej z największych sal zabaw dla dzieci Inca Play (1300 mkw.) oraz pierwszego w Polsce, a trzeciego na świecie, po Czechach i Dubaju, koncept rozrywkowy TEPfactor (1500 mkw.)

- Naszym celem jest przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Postanowiliśmy ponieść wielomilionowe nakłady inwestycyjne, aby dostosować centrum do nowych wyzwań. W ten sposób chcemy również zminimalizować wpływ ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele na naszą działalność – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.