Blue Media uruchamia własne płatności online

Autor: pr 22 czerwca 2015 11:15

Spółka Blue Media wchodzi na rynek ecommerce uruchamiając Płatności Online BM. Firma chce wykorzystać swoje doświadczenie w transakcjach online oraz własne technologie wykorzystywane m.in. w rozliczeniach międzybankowych. Z Płatności Online BM korzysta już blisko 400 sklepów internetowych.

Blue Media jest m. in. operatorem Systemu Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Systemy Blue Media wykorzystywane w tzw. eBOK-ach, obsługują płatności ponad 6 milionów klientów największych wystawców faktur – operatorów sieci komórkowych i telewizji kablowych, dostawców energii i innych mediów.

- Uruchomienie Płatności Online BM dla e-handlu jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty firmy – mówi Krystian Wesołowski z Blue Media. - Oczywiście jako nowy gracz na rynku oferujemy atrakcyjne stawki. Jest to zgodne z ogólnym trendem obniżania kosztów transakcyjnych w handlu i płatnościach elektronicznych. Ale o klientów walczyć zamierzamy również naszymi technologiami, które dostosowaliśmy specjalnie do potrzeb e-handlu.

Płatności Online BM proponują dwa standardy rozliczeń ze sklepem. Oprócz zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online BM oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe. Dzięki temu można uprościć proces i obniżyć koszty rozksięgowywania wpłat od klientów.

Unikalną funkcją na rynku jest wykorzystanie w tym standardzie przelewów natychmiastowych. Dzięki nim środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym.

Nowością na rynku jest też model udostępniania Płatności Online BM sklepom działającym w ramach platform ecommerce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.