Bobby Burger: Od food trucka do 24 lokali

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2015 12:47

Bobby Burger: Od food trucka do 24 lokali

W ciągu niewiele ponad dwóch lat swojej działalności sieć Boby Burger rozwinęła się z jednego mobilnego food truck'a do 24 lokali znajdujących się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Bydgoszczy.

Taki rozwój sieć zawdzięcza franczyzie. Już ponad połowa lokali działa w ten sposób, w tym wszystkie placówki poza Warszawą. Bobby Burger chce mieć swoje restauracje we wszystkich dużych polskich miastach.

Wyjście poza Warszawę, do ośrodków, w których popularność burgerów jeszcze nie przygasa, to dobry pomysł na zyski. - W niektórych miastach moda na burgery dopiero się zaczyna - mówią przedstawiciele sieci. Ich receptą na długotrwały sukces jest ugruntowanie pozycji rynkowej fazie "boomu" na burgery, a później sukcesywne umacnianie swojej pozycji. Te największe sieci przetrwają przez lata.

Inwestycja w lokal sieci Bobby Burger to koszt ok. 150 tys. zł, w tym opłata wstępna - 17,8 tys. zł (netto).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,51

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.