Bonduelle wzmacnia obecność marki w mediach przed świętami

Autor: pr 27 października 2015 09:46

Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu w okresie przed świętami Bożego Narodzenia, kluczowym czasie dla sprzedaży warzyw w puszkach. Kampania reklamowa potrwa do 23 grudnia.

Od 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle, a jej emisja zakończy się dopiero przed samymi Świętami Bożego Narodzenia. Marka będzie obecna na ekranach telewizorów swoich konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszcze. W reklamie Bonduelle wspiera swoje kluczowe produkty: kukurydzę i groszek, jak również nową gamę warzyw mrożonych Już Przygotowane Na Parze oraz Gotowane Na Parze w puszce. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób i będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

W tym roku kampania TV będzie wzmocniona obecnością reklam Bonduelle w sieci kin Cinema City oraz kampanią internetową Kukurydzy Złocistej i Groszku Bonduelle oraz działaniami w samych sklepach, które już się rozpoczęły.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, zaś za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.