BP kończy współpracę z siecią Piotr i Paweł

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2019 15:57

BP kończy współpracę z siecią Piotr i Paweł Fot. PTWP

Sieć stacji paliw BP zakończyła program pilotażowy prowadzony z siecią Piotr i Paweł i zdecydowała, że będzie samodzielnie rozwijać swoje sklepy przystacyjne – poinformowało biuro prasowe BP. To już drugi raz, gdy projekt sklepu na stacji BP we współpracy z siecią handlową zostaje zawieszony. Poprzednio partnerem pilotażowego projektu był Carrefour.

- Z dniem 31 grudnia 2018r. firmy BP Europa SE, oddział w Polsce i Sieć Piotr i Paweł zdecydowały o zakończeniu pilotażowego projektu na stacjach BP trwającego półtora roku – mówi Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik prasowy BP Europa SE, oddział w Polsce.

- Wyniki pilotażu potwierdziły, że koncepcja rozszerzonej oferty spożywczej dostępnej na stacjach paliw jest oczekiwana przez klientów. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie, firma BP zmieniła format 160 sklepów zapewniając bogatą ofertę produktów świeżych. BP zamierza kontynuować inwestycje w segment covienience na swoich stacjach - dodaje.

Jak poinformował w czwartek serwis wiadomoscihandlowe.pl, na początku tego tygodnia wszystkie 3 stacje BP działające pod szyldem Piotr i Paweł po Drodze zdjęły oznaczenia poznańskiej sieci.

Przypomnijmy, roku 2017 nowy format sklepów typu convenience, pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze” powstał pod koniec 2017 roku. Z zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej można było skorzystać na trzech stacjach BP w Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie. Oferta skierowana była nie tylko do kierowców, ale również innych osób ceniących wygodę i szybkość zakupów. Asortyment Piotra i Pawła na stacjach to blisko 400 produktów, z czego 80 proc. stanowiła marka własna Piotr i Paweł „Zawsze Jakość” .

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Lesny dziad 2019-03-06 15:15:57

    Kiedy to upadnie ? Pan prezesso tez upadnie - odpowiada majatkiem wlasnym ....

  • 87152 2019-03-04 18:52:16

    Skoro na Gronowej jest tak super to prosze zadać sobie ciut trudu i podjechać na Promienistą, do Lubonia i Skorzewa by obejrzeć obraz nędzy i rozpaczy. W czekoladach o produktach : Milka, Lindt, Wedel, Wawel czy Ferrero można pomarzyć.. Całe regały gołych haków ..Jescze gorzej jest tylko na dziale z alkoholem poza zbieraczami kurzu, koniakami za 449 zł a tego, co faktycznie sprzedałoby sie ( Hennessy czy Remy Martin) nie ma ani sztuki. W whisky to samo, jakaś padaka ale nawet śladu J.Walkera, Ballantinnes czy Grants’a. Widać ze dostawca wyczyścił magazyn z tych „wynalazków” a i regały dłużej bedą pełne bo nikt tego nie kupi. Firma musi być bogata bo nawet w swoich złotych czasach nie miała zapasu tak drogich, nierotujacych produktów. Ale wtedy byli ludzie, którzy się znali na tym co robią.

  • Cyprian 2019-03-04 09:32:30

    A właśnie, że mój Piotr i Paweł jest dobrze zaopatrzony. To nie jest tak, że co człowiek to opinia - ale to wszystko trzeba wypośrodkowac. Sklep na Gronowej jest dobrze zaopatrzony, personel uprzejmy, towarów w brud.

    Czy to jest tak, że ludzie się tutaj nakręcają - sieć zamknęła nierentowne placówki, wydaje się że wychodzą na prostą - wprowadzają nowości, program lojalnościowy - do dopracowania ale nie jest to sieć, która upada

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    7,20

  • Min

    5,88

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 437258

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.