Bracia Koral wspierają sprzedaż kampanią

Autor: pr 16 lipca 2018 12:08

Bracia Koral wspierają sprzedaż kampanią Fot. materiały prasowe

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa. Wraz ze swoim ambasadorem, znanym kucharzem Łukaszem Konikiem zapytali Polaków czy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Odpowiedzią na poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez kucharza – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym. Materiały będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na kanałach social media i stronie internetowej marki Bracia Koral.

Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku. Hitem roku 2018 są lody w słoikach – „Smaki Dzieciństwa” i to właśnie ten produkt był inspiracją do nowej kampanii. W akcji udział wziął ambasador marki – znany kucharz Łukasz Konik, któremu smaki naszego dzieciństwa są zawsze bliskie.

Marka przeprowadziła badania, w których zadała Polakom pytania czy poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Kampanii towarzyszyła również sonda uliczna. Wyniki badania będą publikowane w mediach w formie materiałów prasowych, natomiast odpowiedzią wideo na poszukiwania Polaków jest cykl 10 filmików z przepisami stworzonymi przez Łukasza Konika - smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym, które każdy może przygotować w domowym zaciszu.

– W naszej strategii zawsze na pierwszym miejscu są konsumenci. Dlatego w tym roku to zapytaliśmy Polaków o ich ulubione smaki z dzieciństwa, desery, które pamiętają, smaki, które kojarzą im się z czasem kiedy byli dziećmi. W tym sezonie chcieliśmy również przedstawić nie tylko nowy produkt, ale również wartość dodaną – wiedzę i pomysły eksperta oraz wyjątkowego kucharza – Łukasza Konika, który podpowiada jak zrobić intrygujące oraz przepyszne desery w domowym zaciszu i jak jeść lody na różne, oryginalne sposoby. – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Film z przepisem na śledzia z sorbetem cytrynowym w wykonaniu Łukasza Konika, czyli pierwszy nietypowy deser, został już wyemitowany i towarzyszył kibicom podczas rozgrywek Mundialu. Kolejne filmy z przepisami będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na początku każdego tygodnia w kanałach social media i na stronie internetowej marki Bracia Koral.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,87

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8174

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.