Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Bricomarche zwiększy udział marki własnej

www.portalspozywczy.pl 19 marca 2013 09:04

Bricomarche, należąca do Grupy Muszkieterów sieć 85 supermarketów typu „dom i ogród chce dynamicznie zwiększać udziały marki własnej w asortymencie sklepów. W ciągu ostatnich miesięcy firma zainwestowała w rozwój kategorii m.in. karmy dla zwierząt i farb.

- W perspektywie trzech lat chcemy zwiększyć udział marki własnej w asortymencie naszych sklepów do 20 proc. - mówi Marian Słomiak, pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów ds. sieci Bricomarché.

To ambitne zadanie biorąc pod uwagę, że obecne udziały - jak deklaruje Marian Słomiak - to jedynie kilka procent.

Jak dodaje, we Francji na rodzimym rynku Grupy Muszkieterów udział produktów typu private label w asortymencie supermarketów Bricomarché oscyluje na poziomie 19-20 proc.

- Nasze marki własne mają jakość taką samą jak produkty liderów rynkowych, a jednocześnie ich cena jest o 20 proc. niższa - zapewnia Marian Słomiak. Dodając, że obecnie pomimo spowolnienia gospodarczego klient poszukuje jakości a nie tylko ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.