Briju: Spadek przychodów o ponad 74 proc., akcje w dół o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2017 11:11

Zarząd BRIJU S.A. poinformował, że szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową BRIJU wyniosły 12,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2016 roku o 74,4 proc.

W podziale na segmenty działalności przychody Grupy Kapitałowej BRIJU osiągnięte w styczniu 2017 wyniosły: w segmencie surowców szacunkowa wartość przychodów ze sprzedaży w styczniu 2017 roku 9,2 mln zł, co oznacza spadek o 80,3% w porównaniu do sprzedaży ze stycznia roku ubiegłego; w segmencie wyrobów jubilerskich szacunkowa wartość przychodów ze sprzedaży w styczniu 2017 roku wyniosła 3,3 mln zł, co oznacza wzrost o 43,5% w porównaniu do sprzedaży ze stycznia roku ubiegłego.

Spółka zastrzegła, że ostateczne dane dotyczące sprzedaży zostaną opublikowane w ramach odpowiedniego raportu okresowego.

8 marca br. akcje spółki spadły o 30%. do poziomu 12 zł.

Briju prowadzi sieć salonów jubilerskich. Aktualnie jest to 47 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,36

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.