Briju widzi potencjał na 100-120 swoich salonów

Autor: PAP 31 sierpnia 2016 21:49

Briju podtrzymuje, że na koniec tego roku jej sieć liczyć będzie 45 sklepów. W przyszłym roku może otworzyć ok. 15 salonów - poinformowali przedstawiciele spółki.

- W drugim półroczu otworzymy łącznie 10 salonów i na koniec roku będziemy mieć łącznie 45 placówek - zapowiada prezes spółki Przemysław Piotrowski.

W październiku 2014 spółka deklarowała, że do końca 2015 r. firma chce prowadzić 42 salony jubilerskie Briju, w tym salony własne oraz franczyzowe. Zgodnie z najnowszymi danymi po pierwszym półroczu 2016 w sieci działało 35 placówek.

Przeczytaj także:

Na koniec czerwca powierzchnia handlowa sklepów Briju wynosiła 2.461 m kw. - Prowadzimy negocjacje w sprawie umów na przyszły rok. Będziemy chcieli otworzyć około 15 salonów - powiedział Piotrowski.

Prezes powtórzył, że w Polsce jest miejsce na 100-120 salonów Briju. Spółka myśli o franczyzie, ale - zdaniem prezesa - prowadzenie sieci sklepów własnych jest łatwiejsze.

Segment jubilerski zanotował w II kwartale 2016 roku 10,2 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 83 proc. rdr. Sprzedaż porównywalna wzrosła o 14,4 proc. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł o 105 proc. rdr.do 4,9 mln zł. Zysk operacyjny segmentu wyniósł 919 tys. zł wobec 78 tys. zł straty przed rokiem.

- Myślę, że w całym roku segment zanotuje zysk, ale to będzie uzależnione od nakładów na marketing - powiedział prezes.

Po pierwszym półroczu spółka ma 351 mln zł przychodów (wzrost o ponad 32 proc. rdr), 15,3 mln zł EBITDA (wzrost o 40 proc. rdr) i 13,1 mln zł zysku netto (wzrost o ok. 36 proc. rdr).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,79

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.