Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Browary Regionalne Jakubiak: Zły wizerunek dyskontów zniknie za kilka lat

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2015 20:28

Aktualnie dyskonty mocno walczą o zmianę wizerunku. Przykładem mogą być in-outowe akcje, takie jak np. festiwale browarów regionalnych. Nasza grupa bierze udział w tego typu działaniach specjalnych, bowiem takie ruchy wymuszają konsumenci, którzy w Polsce są coraz bardziej wymagający - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Jakubiak, wiceprezes ds. dystrybucji w Grupie Browary Regionalne Jakubiak (BRJ).

Dyskonty wchodząc na polski rynek przyjęły agresywną politykę najniższych cen. - Faktem jest, że chęć posiadania najniższej ceny na półce przy zachowaniu normalnych dla danego segmentu marż, niszczy możliwość stałej współpracy z niektórymi producentami. Tym samym dyskonty zapełniły półki markami własnymi, które pędząc za jak najniższym kosztem wytworzenia, mocno odchodziły od jakości. Rezultatem tego jest negatywny wizerunek dyskontów: tanio i niekoniecznie dobrze - komentuje Maciej Jakubiak.

- Aktualnie dyskonty mocno walczą żeby ten wizerunek zmienić. Przykładem mogą być in-outowe akcje, jak festiwale browarów regionalnych. Grupa BRJ bierze udział w tego typu działaniach specjalnych, bowiem takie ruchy wymuszają konsumenci, którzy w Polsce są coraz bardziej wymagający. Jest to jednym z najsilniejszych determinantów, zarówno dla nas, producentów, jak i dla sieci handlowych, w tym również dyskontów. W mojej opinii zły wizerunek sklepów dyskontowych odejdzie w niepamięć za 2-3 lata - dodaje.

Piwa Browarów Regionalnych Jakubiak pojawiają się w dyskontach jedynie w ofertach specjalnych, które są dostępne w określonym czasie. - Główny nacisk kładziemy bowiem na własną dystrybucję i taka polityka przynosi sukcesy. Nasze marki są także w sprzedaży w kanale tradycyjnym i sieciach handlowych, jak Piotr i Paweł czy Carrefour. W tym roku wypuściliśmy na rynek piwo Szwejk specjalnie dla sieci Żabka i Freshmarket, gdzie nasze piwa cieszą dużą popularnością - wskazuje wiceprezes BRJ.

Zaznacza jednocześnie, że jego firma jest zadowolona z wyników sprzedaży, które systematycznie rosną. - I co ważne, jest to tendencja utrzymująca się od lat. Na stabilny wzrost sprzedaży w naszej grupie wpływa nie tylko coraz większa znajomość piw z browarów wchodzących w skład grupy BRJ , ale też dynamicznie rozszerzająca się dystrybucja i wprowadzanie nowych propozycji na rynek - tłumaczy Jakubiak. - Tylko w czerwcu będą dwie premiery: jedna w Browarze Bojanowo i jedna w Browarze Lwówek. Zwiększanie wolumenu produkcji wynika również z uruchamiania kolejnych historycznych browarów - podkreśla. 

Obecnie w sprzedaży są piwa z trzech browarów grupy Browary Regionalne Jakubiak: Ciechan, Lwówek i Bojanowo. Zaraz dołączy do tego grona Tenczynek. - W planach mamy już kolejne inwestycje - akcentuje wiceprezes BRJ.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bociek 2015-05-31 01:53:37

    a chuj z tym

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.