Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Browary stawiają na reklamę w telewizji a nie w internecie

Autor: dlahandlu.pl 20 sierpnia 2015 18:31

Instytut Monitorowania Mediów opublikował raport, z którego wynika, że w II kwartale 2015 r. we wszystkich środkach przekazu pojawiło się łącznie 151 nowych reklam piwa, w tym 12 reklam prasowych, 22 internetowe, 72 telewizyjne, 1 radiowa oraz 44 outdoorowe. W porównaniu z I kwartałem 2015 r., między kwietniem a czerwcem liczba telewizyjnych reklam piwa niemal się podwoiła. Jednocześnie o blisko połowę zmalała liczba reklam internetowych. Reklamy piwa rzadziej gościły również na łamach prasy.

Ze statystyk zawartych w raporcie wynika, że przełom wiosny i lata, na który przypada początek sezonu piwnego, nie skłonił piwowarów do emisji zwiększonej liczby reklam we wszystkich środkach przekazu, jak miało to miejsce w poprzednich latach. Rezultaty aktywności reklamowej branży w II kwartale zdecydowanie bliższe były tym z pierwszych trzech miesięcy roku, gdy w mediach pojawiło się łącznie 148 nowych reklam piwa, niż wynikom odnotowanym w analogicznym okresie 2014 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,49

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.