Brzoskwiniowa Coca-Cola wsparta kampanią w mediach i sklepach

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2019 11:08

Brzoskwiniowa Coca-Cola wsparta kampanią w mediach i sklepach Fot. materiały prasowe

W marcu br. na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Kampania promocyjna otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach. W punktach sprzedaży pojawią się dedykowane materiały POS.

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się wariant o smaku brzoskwiniowym. Jest to też kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.

Wiemy, że nasi konsumenci, szczególnie z młodszej grupy docelowej, poszukują nowości w kategorii napojów gazowanych, dlatego od początku roku mocno wspieramy warianty smakowe marki Coca-Cola. W styczniu i lutym, wraz z nową kampanią „Odkryj w sobie lato”, zachęcaliśmy do spróbowania Coca-Cola Lime i Coca-Cola Cherry. W marcu skupiamy się na nowej propozycji w naszym portfolio - powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

MediaCom jest partnerem w obszarze kreacji spotu i zakupu mediów. Za kreację i przygotowanie materiałów BTL odpowiada agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,89

  • Śr

    4,45

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6955
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.