Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Burger Mama startuje z franczyzą

www.portalspozywczy.pl 30 stycznia 2014 14:51

Burger Mama, nowa sieć burger barów z prawdziwymi burgerami przygotowywanymi na oczach klientów, która posiada dwa lokale w Warszawie, ruszyła z programem franczyzowym. W planach rozwój i kolejne otwarcia.

Właściciele sieci Burger Mama poszukują franczyzbiorców dysponujących lokalem o powierzchni 40-50 mkw. Minimalna kwota inwestycji to 100 tys. zł.
Obecnie Burger Mama prowadzi dwa lokale w Warszawie - na Ursynowie oraz w Galerii Rembielińskiej na Bródnie.
Wnętrze, jedzenie i obsługa utrzymane są w typie amerykańskich barów z lat 50- tych. Oferowane są burgery ze 100 proc. wołowiny, w domowej bułce z warzywami i sosami według autorskich receptur. Z dodatków Burger Mama serwuje własnej produkcji lemoniady, sałatkę colesław plus domowe frytki. Kawa roznoszona jest w szklanym dzbanku, dolewana przy stoliku na życzenie klientów.
Wśród najbardziej popularnych lokali znajdują się choćby Bobby Burger, Bydło i Powidło, Guru Burger, Burger Factory czy Ćwierćfunciak. Ten pierwszy także planuje rozwój we franczyzie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Berger 2014-04-17 18:06:48

    Średni biznes z ta franczyza skoro lokal na Jana Pawła w pasażu muranow przetrwał 2 i pół miesiąca. Burgerowni na mieście pojawiło sie jak grzybów po deszczu. Zaczynaja konkurować cena a to w parze z jakością słabo idzie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.