Była agencja Lidla obsłuży medialnie sieć Netto

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2015 10:14

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Netto Polska – siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii. Do maja 2015 agencja Hill+Knowlton Strategies obsługiwała sieć sklepów Lidl.

Zadaniem H+K Strategies będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla sieci sklepów Netto w Polsce. H+K będzie również odpowiedzialne za relacje z mediami oraz bieżące doradztwo dotyczące komunikacji w mediach społecznościowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i obowiązuje od października br. –  Jesteśmy głęboko przekonani, że zespół H&K doskonale rozumie specyfikę naszej branży, dzięki wieloletniemu, międzynarodowemu doświadczeniu we współpracy z sieciami handlowymi. Oczekujemy, że efektem naszej współpracy będzie odświeżenie wizerunku Netto w Polsce, a także lepsze zrozumienie istoty naszej marki i ważnych dla nas  konsumenckich wartości, dzięki skutecznej komunikacji, skierowanej do naszych klientów i pracowników  – Adam Lendvai, dyrektor marketingu Netto Polska.

Za realizację projektu po stronie H+K odpowiadają: Maciej Szaroleta (Brand Practice Director), Beata Sadowska (Senior Associate) oraz Jakub Kiraga (Account Executive).

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa,  ma ok. 350  sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    9,10

  • Min

    3,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.