Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Bytom z marżą 600 zł z mkw. w I pol. 2015 r.

Property News 11 sierpnia 2015 14:35

W I półroczu br. otworzono 5 nowych lokalizacji sieci Bytom o powierzchni 550 mkw.: w CH Tarasy Zamkowe w Lublinie, CH Elbląg Ogrody, w Jeleniej Górze, Lesznie oraz w Białymstoku. Obecnie sieć sprzedaży Bytom to 86 placówek o powierzchni 8,8 tys. mkw. W analogicznym okresie roku 2014 firma miała 76 salonów o łącznej powierzchni 7,7 tys. mkw.

„W II półroczu planowane jest otwarcie kolejnych placówek detalicznych oraz powiększanie powierzchni w istniejących centrach handlowych. Zwiększenie powierzchni dotyczy sklepów, które bardzo dobrze prosperują (cechują się wysoką rentownością), ale mają zbyt małą powierzchnię do ekspozycji całego oferowanego do sprzedaży asortymentu. W opinii spółki zwiększenie metrażu części sklepów do preferowanego obecnie 120-130 mkw. pozytywnie wpłynie na osiągane przez te sklepy wyniki – czytamy w komunikacie.” 

W raportowanym okresie wzrosła średnia marża na sprzedaży detalicznej o 1,6 pp (z 53,6 do 55,2 proc. w I półroczu 2015 r.), co przełożyło się na wyższą dynamikę wzrostu marży w zł/mkw. w stosunku do 2014 roku. Marża w zł/mkw. za I półrocze 2015 wyniosła średniomiesięcznie 600 zł/mkw. wobec 500 zł/mkw. średniomiesięcznie za I półrocze 2014 roku, co oznacza wzrost o 20 proc. r/r.

Przeczytaj także:

W I półroczu 2015 roku odnotowano 16 proc. wzrost średniej miesięcznej liczby wejść do sklepu.

więcej www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.