Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

CABAS.pl - ruszyła nowa platforma do sprzedaży regionalnych produktów

Autor: pr/dlahandlu.pl 27 lutego 2015 10:16

Sprzedaż przez serwis CABAS.pl, wirtualny bazar, w którym każdy sprzedawca może zaprezentować „stoisko" ze swoimi produktami, oficjalnie wystartowała. Już pod koniec zeszłego roku sprzedawcy mogli rejestrować swoją ofertę. Na początku 2015 roku odbyły się testy platformy. Do dyspozycji producentów udostępniona została także aplikacja internetowa, która w łatwy sposób pomaga zarządzać sprzedażą online.

Jakie są największe korzyści platformy CABAS.pl? Sprzedawcy nie muszą ponosić wysokich kosztów, związanych z uruchomieniem własnego sklepu internetowego. Wysokość opłat za korzystanie z CABAS.pl jest uzależniona od wybranego pakietu usług i osiąganych wyników sprzedaży.  Od startu sprzedawcę dzielą trzy kroki - rejestracja, weryfikacja danych producenta przez zespół CABAS.pl oraz dodanie produktów do oferty.

 - Sprzedawca, który rozpocznie współpracę z CABAS.pl nie działa sam. Otrzymuje pełne wsparcie doświadczonego zespołu CABAS.pl na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce. Intensywne działania promocyjne wspierające sprzedaż, dostęp do szerokiej bazy klientów, zainteresowanych kupnem tradycyjnej żywności czy zestaw narzędzi ułatwiający obsługę Klienta to tylko nieliczne z nich - mówi Rafał Rudnicki, CEO Roygard Sp. z o.o., pomysłodawca i twórca CABAS.pl.

- Zapraszamy do współpracy wszystkich producentów i dystrybutorów, którzy oferują żywność naturalną, opatrzoną specjalnymi certyfikatami, wyprodukowaną bez użycia środków chemicznych, pochodzącą z czystych terenów, bogatą w składniki odżywcze oraz często produkowaną w małych gospodarstwach rolnych. To nasz wyróżnik na rynku. Stworzyliśmy pierwszy w Polsce internetowy ryneczek, w którym kupić można lokalne produkty, dostępne do tej pory jedynie w wybranych regionach czy krajach. Mamy polskie specjały z Warmii i Mazur, Pomorza, z Ziemi Łódzkiej i Łowickiej, a także z Włoch, Gruzji oraz Turcji. Lista sprzedawców wciąż się rozwija - dodaje Rafał Rudnicki.

Platforma CABAS.pl pozwala nie tylko sprzedawać, ale także zarządzać sprzedażą przez internet. Sprzedawca rejestrując swoje konto otrzymuje dostęp do systemu zarządzania ofertą, dostawami oraz zamówieniami. Ma wpływ na wiele funkcji i ustawień - sam edytuje swoją ofertę, opisy produktów, ustala sposoby dostawy oraz monitoruje i zarządza zamówieniami. To sprzedawca podejmuje ostateczną decyzję, jakie opcje dostawy udostępni klientowi: kurier, poczta polska czy tylko odbiór osobisty. Obowiązkiem sprzedawcy jest obsługa klienta oraz dostawa produktów do zamawiającego. Klient dokonuje płatności gotówką, szybkim przelewem bankowym lub inną metodą dostępną za pomocą internetowych narzędzi płatniczych udostępnionych przez CABAS.pl.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jego ideą jest wsparcie lokalnych producentów, oferujących żywność zdrową i tradycyjną.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • luks 2015-03-03 10:34:31

    Super pomysł! Wiele lokalnych produktów można także znaleźć m.in. na Kwit.pl, bo od mniej wiecej stycznia rozpoczęli usługę otwierania e-sklepów dla małych sklepikarzy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,21

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.