Caffetteria Mokate - nowe oblicze marki Mokate

Autor: pr 26 stycznia 2015 09:12

Caffetteria Mokate - nowe oblicze marki Mokate

Mokate, europejski producent kawy i herbaty, wprowadziło nową identyfikację wizualną. Zmieniły się tym samym opakowania wszystkich produktów sygnowanych marką Mokate oraz widniejące na nich logo.

Marka Mokate przeszła zmianę wizerunkową - największą w swojej 25-letniej historii. Zastąpiła ją bowiem Caffetteria Mokate, co oznacza nie tylko nową identyfikację graficzną marki i jej produktów, ale także zmianę jej pozycjonowania. Caffetteria Mokate to bowiem - jak sugeruje nazwa - ekspert w produktach kawiarnianych. Oferuje kawy i desery jak z ulubionej kawiarni.

- Nowa identyfikacja wizualna to krok milowy w życiu marki Mokate - przyznaje Adam Mokrysz, członek zarządu firmy. - Z jednej strony zmieniła się dla klientów idąc z duchem czasu i najnowszymi trendami marketingowymi. Z drugiej - zachowała przy tym swoje tradycyjne wartości, takie jak jakość, wyjątkowość i dbałość o konsumenta - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.